ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

هفته سی ام

1391/9/23 18:21
نویسنده : مامان نوشی
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوم. خوبی؟؟

آرمیتای گلم سی هفتگیت مبارک، عشقم 4/3 راه رو رفتیم هورااااااااااااااااااااااااا

دیگه داریم به زمان دیدار نزدیک میشیم . انشاالله این چند وقت هم به خوبی سپری شه و بپری تو بغلم .

جوجه مامان این هفته مامان کارش خیلی زیاد بود و هر وقت هم که کارام زیاد میشه شما تکونات کم میشه و اونوقت قیافه مامان دیدنیه، تا زمانی که حسابی ورجه وورجه نکنی کشتی های مامان غرق شده و بابایی هم هی میاد بهت میگه آرمیتا یه تکون بخور تا مامانت سرحال شه ، خلاصه اینکه عزیزکم همیشه سرحال باش و شیطونی کن تا مامان هم خوشحال باشه.

راستی یه روز هم همسایه طبقه بالا اومد دم خونه و گفت نمیدونسته که شما اومدی تو دل مامان و ازم پرسید نی نی چیه منم گفتم دخمله . گفت میخواد یه بافتنی برات ببافه برا همین پرسید که دختره یا پسر. آرمیتا جونم همه خیلی دوستت دارن اینو میدونستی ؟؟؟

کمدت رو هم سفارش دادیم و تا 10 روز دیگه حاضر میشه و میتونم وسایلت رو توش بچینم هوراااااااااااااااااا

مامان بزرگ و بابابزرگ هم یه چند روزی اومدن تهران .

راستى شركت دفتر جديد گرفته و ديگه دور كاري تموم شد و از ٤ شنبه باز رفتيم سركار از ساعت ٨ تا ١٧ . Yellow Head Funny Smiley

جوجويي حالا بيا ببينيم اين هفته چه تغييراتى كردى.

 

 

اندازه كودك شما كمي بيشتر از 39.3 سانتي متر شده است و وزن او حدود 1350 گرم مي باشد. مايع آمنيوتيك اطراف او اكنون حدود 700 گرم است اما با گذشت زمان كودك شما رشد كرده و حجم بيشتري از رحم را به خود اختصاص خواهد داد و در نتيجه حجم مايع آمنيوتيك اطراف او كاهش خواهد يافت. چشمان او باز و بسته مي شوند، او قادر است بين تاريكي و روشنايي تمايز قائل شود و حتي مي تواند حركت يك منبع نور را به سمت عقب و جلو دنبال كند. هنگامي كه كودك شما متولد شود چشمانش را در بيشتر طول روز بسته نگه مي دارد. هنگامي كه چشمانش را باز مي كند مي تواند به تغييرات نور واكنش نشان دهد. اما ميزان دقت بينايي او تنها 20/1 (يك بيستم) است، يعني فقط اشيائي را دقيقا تشخيص مي دهد كه تنها چند سانتي متر با صورت او فاصله داشته باشند. بينايي طبيعي در بزرگسالان (براي افراد سالم) برابر با 20/20 (بيست بيستم) است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کاوه
23 آذر 91 18:15
جوجو نه عروسک نوشی ...نازت زیاده خاله... اما مامانو نگران نکن تا میتونی تکون بخور تا مامان همیشه خوشحال باشه و خوشحالیشو به تو هم انتقال بده ....
صوفی مامان رادمهر
30 آذر 91 12:02
آرمیتا جونم داری میایی ها...آخ جونمییییی... آرمیتا خانم تو راهه