ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

هفته بیست و نهم

1391/9/16 18:21
نویسنده : مامان نوشی
196 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلام

خوبی مامان جون؟؟

این روزا خوش میگذره؟؟؟ تو دل مامان همه چی خوبه؟؟جات گرم و نرمه؟؟

آرمیتا جونم تو این هفته یه کار جدید انجام دادی اونم سکسکه بود. اولش نمیدونستم که داری سکسکه میکنی و تعجب کردم که چرا حرکتات اینقدر ریز و ریتمیک شده ولی بعدش یادم اومد تو تغییرات هفته 27 نوشته بود که دیگه سکسکه میکنی ولی من تازه تو این هفته متوجه شدم .الهی قربونت برم نمیدونی چقدر هیجان دارم وقتی میفهمم یه کار جدید انجام میدی. دیگه داری برا خودت خانومی میشی.

همه لحظات بودن باهات رو دوست دارم و برا تک تک این لحظه ها از خدا ممنونم.

آرمیتا جون تو این هفته یه روز رفتیم خونه خاله شهره ( خاله مامان) خیلی خوش گذشت و رژیم رو هم اونروز بی خیال شدیم و هی خوردیم. راستی میدونستی از وقتی شما اومدی همه وقتی منو میبینن اول شکمم رو بوس میکنن بعد خودم.  قربونت برم ببین همه چقدر دوستت دارن.

راستی دفترچه بیمه ام رو دادم به سینا(پسرخاله بابا) ببره بده به زندایی بابا که متخصص زنان هست برام یه سونو گرافی بنویسه که تو ماه آخر یه بار دیگه ببینمت، آخه میدونی این آقای دکتر خودمون دیگه برام سونو نمینویسه و فقط خودش چک میکنه، طفلک پسرخاله سینا میخواست شب قبل بره شمال ولی بخاطر من موند که امروز دفترچه ام رو بگیره و ببره . سینایی قول میدم من و آرمیتا عروسیت جبران کنیم.

تو این هفته دیگه خبری نبود فقط 2 روز هم بدلیل آلودگی هوا همه جا تعطیل بود.

حالا بیا ببینیم این هفته چقدر بزرگ شدی.

niniweblog.com

اكنون وزن كودك شما حدود 1100 گرم و اندازه او كمي بيشتر از 38 سانتي متر است. ماهيچه ها و ريه او به رشد خود ادامه مي دهند و سر او بزرگتر مي شود تا با مغز در حال رشد او (كه در حال ساختن ميلياردها سلول عصبي است) هماهنگ شود. با اين سرعت بالاي رشد نبايد تعجب كرد كه نيازهاي غذايي كودك شما در اين سه ماهه به حداكثر مقدار خود مي رسند. براي اينكه نيازهاي غذايي خود و كودكتان را به خوبي تامين كنيد، به مقادير زيادي پروتئين، ويتامين C، اسيد فوليك، آهن و كلسيم نياز داريد. اسكلت كودك شما در حال محكم شدن است و به همين دليل بدن او هر روز حدود به 200 ميلي گرم كلسيم نياز دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان جون نی نی
16 آذر 91 20:49
29 هفتگی دختر طلا مبارک باشه ان شاا... بقیه هفته ها هم به سلامتی سپری بشه و نی نی رو بغل کنی عزیزم ممنونم از اینکه به من سر می زنی و دلداریم می دی
صوفی مامان رادمهر
20 آذر 91 9:44
قربون سکسکه کردنت عزیز دلممممممممممم... موش موشکم... عاشقتم آرمیتا


مرسیییییی خاله جونمممممم
الناز
26 آذر 91 19:54
دیگه لحظه های دیدار داره نزدیک میشه انشا.. بقیه راهو به سلامتی طی کنی عزیزم