ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

براى دختر عزيزم آرميتا

1391/11/23 18:11
نویسنده : مامان نوشی
295 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به آرميتاى عزیزم

 عاقبت در یک شب از شبهای دور کودک من پا به دنیا می نهد

 آن زمان بر من خدای مهربان نام شورانگیز مادر می نهد

 آن زمان طفل قشنگم بی خیال در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پاک یاس ها در مشام جان من پیچیده است

 آن زمان دیگر وجودم مو به مو بسته با هستی طفلم می شود

 آن زمان در هر رگ من جای خون مهر او در تار و پودم می شود

 می فشارم پیکرش را در برم گویمش چشمان خود را باز کن

 همچو عشق پاک من جاوید باش در کنارم زندگی آغاز کن

می گشاید نور چشم دیدگان بوسه ها از مهر بر رویش زنم

گویمش آهسته ای طفل عزیز می پرستم من تو را مادر منم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهتا
23 بهمن 91 20:07
سلام مامان نوشی جون ایشالله نینیت صحیح و سالم و تپل و مپل بیاد بغلت خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم داری مامان میشی همیشه با هم تو کلوپهای خاله بهار تو ختم دعاها بودیم مواظب خودتو و ارمیتا گلی باش


مرسى مهتا جونم
مامان کاوه
25 بهمن 91 10:52
مبارکه نوشی به زودی بغلش میکنی لمسش میکنی نمیدونی چه مزه ای داره ... مادر چه فخری میفروشه به خاطر این هدیه خدادادی......

نوشی امروز روز تولد کاوه س.... خیلی دلم گرفته دلم میخواد دنیا اینو بدونه همه میدونن اما .............


روی ماه آرمیتا رو بوسسسسسسسس

مرسى عزيزم ، قربونت برمممممم
صوفی مامان رادمهر
26 بهمن 91 9:11
به زودی اینجا پر می شه از عکسای قشنگ نوزاد نازنین ما...آرمیتای خوشگل... مبارکت باشه نوشی جون... پیشاپیش قدمش مبارک باشه که هست، قدم هاش بهشتیه و با خودش برکت و شادی و عشق می یاره...مبارک خودت و همسرت باشه


مرسی خاله