ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

هفته سى و پنجم

1391/10/28 18:19
نویسنده : مامان نوشی
311 بازدید
اشتراک گذاری

عشق يكى يك دونه من سلامممممممم خوبى عزيزم؟شکلک های محدثه جون

 خانم خوشگله 35 هفتگيت مبارك

جوجه ناز مامان هر روز كه ميگذره من و بابايى مشتاق تر ميشيم كه بياى بغلمون و دلمون ديگه شده يه ذره عسلم ولى شما اصلا عجله نكن و به موقع بيا تو بغلم.

 عزيزم تو هفته گذشته بابابزرگ و مامان بزرگ اومدن تهران آخه بابابزرگ برا چشمش بايد ميرفت دكتر. اومدن كمد لباساى كوچولوت رو ديدن و كلى نازت دادن، خاله نسيم (دوست مامان) هم چون داره از ايران ميره اومد پيشم و دو دست لباس خيلى خوشگل برات كادو آورد، واى نميدونى وقتى تو كمدت رو نگاه ميكنم چه حالى ميشم ، دلم برا بغل كردن و بوسيدنت غش ميره.

يه روز هم از شركت زنگ زدن كه برم كاراى آخر ماه رو جمع كنم و منم رفتم، بالاخره ما نفهميديم كارمند اخراجى هستيم يا نه؟ ميبينى عزيزم چه آدمايى تو دنيا پيدا ميشن؟ فقط تو فكر منافع خودشون هستن.

عزيز دلم هفته ديگه نوبت دكتر دارم ، خوب غذا بخور كه اينبار حسابى تپلى شده باشى.

راستی اسم دختر داییت هم شد آنیسا خانم. چقدر اسماتون به هم میاد:

ارشیا    آرمیتا    آنیسا     

عشقم خيلى دوستت دارم، حالا بيا ببينيم تو اين هفته چه تغييرى كردى:

 

 كودك شما در حال بزرگ شدن است! وزنش بيشتر از 2250 گرم شده و طول بدن او هم كمي بيشتر از 45.7 سانتي متر است. هرچند رحم شما جاي گرم و نرمي است، اما چون فضاي داخل رحم كمي كوچك است كودكتان نمي تواند در آن شيرجه بزند يا غلت بخورد! البته او همچنان به لگد زدن ادامه خواهد داد. اكنون كليه هاي او كاملا رشد كرده اند و كبد او نيز مي تواند مقداري از ضايعات بدن را فرآوري و دفع كند. رشد فيزيكي كودك شما تقريبا به پايان رسيده است و او در چند هفته آينده فقط وزن اضافه خواهد كرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الناز
30 دی 91 22:21
مبارکههههههههههههه
عطیه
1 بهمن 91 8:26
سلام خانومی-من دوروزه وب شما رو دیدم از اولش خوندم خیلی با احساس بود عزیزم
ان شاالله به سلامتی
به همین زودیا چشمت به دیدن دخمل نازتون روشن میشه


ممنون از لطفت و از اينكه به وب دخترم سر ميزنى
حميده
8 بهمن 91 15:58
سلام
با عرض تسليت
ولي اين آرميتاي شما هم شيطونه ها .
انشاا...كه بدون هيچ مشكلي به دنيا بياد و تو بيايي و براي عكس روي ماهش رو بزاري اينجا.


ممنون عزيزمممم
مامان پانیذ
11 بهمن 91 13:33
سلام عزیزم..خیلی ناراحت شدم
خدا مادربزرگ مهربونتو رحمت کنه
زیاد غصه نخور گلم..تو که گریه کنی اون خدابیامرز هم اونور ناراحت میشه..
ایشالا این یک ماه هم به لامتی تموم میشه و آرمیتا جونم به دنیا میاد


مرسی دوست خوبم