ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

هفته بیست و پنجم

1391/8/18 18:24
نویسنده : مامان نوشی
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل نازممممممممم

فرشته کوچولوی مامان خوبی؟؟؟؟

آخ که فدات شم ، همین حالا یه لگد زدی و اظهار وجود کردی.

آرمیتای گلم روز عید غدیر با بابا و خاله فرناز رفتیم از فروشگاه نی نی سالن همه وسایل ریز سیسمونی ات رو خریدیم. از پستونک بگیر تا حوله حموم و ناخن گیر و تشک و بالش و ...........

آرمیتا جونی هر سه تاییمون جو گیر شده بودیم و هر کدوم یه چیزی انتخاب میکردیم و خلاصه بعد از 5/2 ساعت همه اون چه که لازم بود بجز برس و شونه برا موهای قشنگت رو خریدیم و وقتی صندوق دار فاکتور رو بهمون داد چشامون گرد شد اخه حدود 5/2 میلیون خرید کرده بودیم و هیچ چیز درشت یا حتی یه دونه لباس هم تو وسایلمون نبود. وقتی یه مامان و بابا و خاله بچه ندیده برن خرید سیسمونی خوب همین میشه دیگه. ههههههههههههههههههههه

البته دست بابابزرگ و مامان بزرگ درد نکنه، آخه هزینه اش رو اونا دادن تازه مامان بزرگ کلی نگران بود که چیزی رو جا ننداخته باشیم و وقتی بهش زنگ زدیم هی چک میکرد اینو خریدین اونو خریدین؟ خلاصه دخترکم حالا هی میرم وسایلت رو نگاه میکنم و هر روز بیشتر از قبل منتظر اومدنت هستم . یه بالش ضد غلت زدن برات گرفتم که رو جعبه اش عکس یه نی نی کوچولوی نازه که خوابیده. بابایی هر وقت به اون نگاه میکنه میگه اگه آرمیتا این شکلی مثل فرشته ها بخوابه به نظرت میتونیم طاقت بیاریم و هی بوسش نکنیم؟؟؟ اونوقت اونم هی بیدار میشه و بعدش تکلیفمون چیه؟؟؟؟؟  میبینی این آقای بابا خانت چه تصمیماتی داره؟؟؟ فکر کنم سر خوابوندنت ما هر روز باید کلی بحث کنیم البته اینم بگم خودم هم وقتی اون عکس رو میبینم دقیقا مثل بابات فکر میکنم ولی خوب به روی خودم که نمیارم منم یه همچین فکرایی تو سرمه. ههههههههههههههههههههه.

حالا در به در دنبال یه کمد جمع و جور و در عین حال جادار برات میگردیم ، آخه شرمنده اتاق شما کوچیکه و وسایل کار مامان و بابا هم زیاده برا همین فعلا نمیتونم یه اتاق بچه خوشگل برات درست کنم انشاالله خونمون رو عوض کردیم قول میدم یه اتاق حسابی برات درست کنم فرشته کوچولوی من.

یه روز هم باید برم سرویس کالسکه و کریر و تخت پارک و.... که قبلا انتخاب کردیم، بخریم بعدش دیگه فقط باید وسایلت رو بچینیم و منتظر اومدن فرشته کوچولوی آسمونیم به زمین باشیم. البته اینم بگم فکر کنم یکمی هم ماها عجله میکنیم آخه به نظرم هنوز برا خرید کامل سیسمونی زود بود و شاید اگه یه ماه دیگه شروع میکردیم به این خریدا بعدش کمتر منتظر میموندیم ولی از یه طرف هم میگم بعدش ممکنه هوا سرد شه و شما هم بزرگتر میشی اونوقت خرید کردن یکمی سخت باشه برام.

حالا ببینیم دخمل گلمون در چه حالیه

 

اندازه كودك شما از سر تا پاشنه پا حدود 34.3 سانتي متر شده است. وزن او (كه حدود 680 گرم است) خيلي زياد به نظر نمي رسد اما او به زودي كمي بافت چربي مي آورد و قيافه باريك و نحيف او تغيير خواهد كرد، پوست نسبتا چروكيده او صاف مي شود و شباهت او به يك نوزاد كامل بيشتر و بيشتر خواهد شد. احتمالا اكنون مي توان موهاي او را ديد كه هم رنگ و هم حالت گرفته اند، هر چند كه رنگ و حالت موهاي او ممكن است بعد از تولد تغيير كنند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کاوه
19 آبان 91 16:27
مبارکه عزیزم....چه مامان بزرگ مهربونی الهی همیشه برات سلامت باشه.... خیلی لذت میده مامان بزرگ داشتن بزار ایشالله بیای کیف اومدنتو بیشتر مامان بزرگ میبره....آرمیتای گلم
مامان عرشیا
21 آبان 91 10:33
عزیزم مبارکه. به سلامتی و دل خوش انشالله. انشالله عروسی گل دخترت
مامان جون نی نی
22 آبان 91 14:27
دست پدر بزرگ و مادر بزرگ درد نکنه
خدا براتون نگه داره ان شاا... همیشه سایشون بالای سرتون باشه
مبارک باشه هفته 25 نی نی دخمل طلا
عکس چرا نگذاشتی
نمی گی ما از فضولی چکار کنیم


مرسی خاله جونیییییی

راستش اتاق دخملون رو فعلا اشغال کردیم جا نیست وسایلش رو بچینم انشاالله چیدم حتما عکس میذارم
صوفی مامان رادمهر
24 آبان 91 11:17
مباااااااااااارک باشه عزیز دلم ... به خوشی و شادی و سلامتی استفاده کنی شیرینم


مرسی خاله جون