ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

هفته نوزدهم

1391/7/7 18:28
نویسنده : مامان نوشی
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی عزیزممممممم

چطوری مامان جون؟؟؟؟؟؟؟؟

گل نازم 19 هفتگیت مبارک

همچنان سر مامانت شلوغه و جز حساب کتاب جمع کردن کاری نمیکنه.

راستی تازگی کشف کردم صدای بابایی رو میشناسی. هر وقت بابایی میاد کنار شکمم و باهات حرف میزنه و بوست میکنه شما هم بعد از چند دقیقه عکس العمل نشون میدی و یه ناخنی میکشی.

شیطون بلا یعنی فقط وقتی بابات باهات حرف بزنه من باید حست کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کوچولوی ناز مامان دوستت دارم.

خوب ببینیم این هفته چه تغییراتی کردی.

وزن كودك شما حدود 260 گرم و اندازه او حدود 15 سانتيمتر (تقريبا اندازه يك كدوسبز كوچك) مي باشد. دستها و پاهاي او در موقعيت صحيح نسبت به يكديگر و همچنين نسبت به كل بدن او قرار دارند. كليه هاي او به توليد ادرار ادامه مي دهند و موهاي او در حال جوانه زدن است. اين دوره براي رشد اندامهاي حسي او بسيار حساس است؛ مغز او قسمتهاي ويژه اي براي بويايي، چشايي، شنوايي، بينايي و لامسه ايجاد مي كند. اگر فرزند شما دختر باشد هم اكنون حدود 6 ميليون تخمك در تخمدانهاي او موجود است. تعداد تخمكها به تدريج كم مي شود تا اينكه در زمان تولد به كمتر از 2 ميليون مي رسد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کاوه
8 مهر 91 15:31
ای جان منی تو نوزده هفتگی که از حالا بابایی شدی!! من بخورم نازهای پنهونیتو.....
صوفی مامان رادمهر
12 مهر 91 10:38
عزیز دلممممم بابابی هستی تو؟ وروجک شیرین من...بووووووووووس