ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

هفته شانزدهم

1391/6/20 18:29
نویسنده : مامان نوشی
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچول موچول من.

خوبی عزیزممممممم؟

قربونت برم نی نی آروم و مهربونم.عزیز دلم هر روز شکمم بزرگ تر از روز قبل میشه و از اینکه میبینم داری بزرگ و بزرگتر میشی قند تو دلم آب میشه، روزا کلی باهات حرف میزنم و یه وقتایی هم که سرم خیلی شلوغه و چند ساعتی ازت بی خبر میمونم بعدش کلی ازت عذر خواهی میکنم. حتما حرفای منو میشنوی مگه نه؟؟؟ فسقلی جونم خیلی دوستت دارم و بابت لحظه لحظه های با تو بودن خدا رو شکر میکنم و ازش میخوام این لحظه های شیرین رو به همه دوستای منتظرم هدیه کنه.

کوچولوی من دیروز رفتم آزمایش غربالگری دوم رو هم انجام دادم و جوابش هفته دیگه آماده میشه و با جواب ازمایشم باید برم پیش دکتر که ببینم اوضاع از چه قراره. خدا کنه هفته دیگه برام سونوی تعیین جنسیت بنویسه( آخه دارم میمیرم از فوضولی که بدونم دخملی یا پسمل )

دلم میخواد یه لباس کاملا دخترونه یا کاملا پسرونه برات بخرم قربونت برم.

خوب حالا بریم ببینیم این هفته تبدیل به چی شدی.

با طولي به اندازه 11 سانتي متر و وزني حدود 110 گرم كودك شما به اندازه يك گلابي بزرگ شده است! (قربونت برم گلابی خوشمزه من)  با اين حال در سه هفته آينده او به سرعت رشد خواهد كرد؛ وزن او دو برابر شده و چند سانتي متر به طول او اضافه خواهد شد. اكنون اعضاي قسمت پاييني بدن او بيشتر رشد كرده اند. سر او صافتر قرار گرفته است و چشمهاي او در جلوي صورتش جاي دارند. گوشهاي او هم در نزديكي محل نهايي شان قرار دارند. برخي از اندامهاي بدن او كه كامل تر هستند (از جمله سيستم گردش خون و مجاري ادراري) مشغول فعاليت مي باشند. قلب او روزانه در حدود 25 ليتر خون را پمپ مي كند و كل خون او چندين بار در تمام بدن او مي چرخد و در اواخر دوران حاملگي اين مقدار به حدود 190 ليتر افزايش مي يابد. پوست سر او نيز در حال شكل گيري است، هر جند موهاي او هنوز هم قابل تشخيص نيستند. چشمهاي او با اينكه بسته هستند به آرامي حركت مي كنند و حتي رشد ناخنهاي انگشتان پاي او آغاز شده است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جون نی نی
21 شهریور 91 9:17
عزیزم شانزده هفتگیت مبارک ان شاا... خاطرات هفته 36 رو می نویسی به زودی و به سلامتی. فرقی نمی کنه چی باشه فقط سالم باشه این لوبیا کومچولو
مامان جون نی نی
21 شهریور 91 9:19
چرا از روزهای بارداریت براش نمی نویسی
چرا نمی نویسی که توی این دوران چکارها کردی و کجاها رفتی و چیا دیدی و ....
اینها همه براش ثبت می شه



باشه خاله جونی حتما مینویسمممم.
صوفی مامان رادمهر
21 شهریور 91 10:00
آخ جووووووووووون گلابی شیرین...شاه میوه ها... منم دارم از فضولی می میرم که دخمری یا پسر...هههههه... هر کدومشون که هستی سلامت باشی و سلامت به دنیا بیای و همیشه بخندی خوشمزه
مامان کاوه
21 شهریور 91 11:34
قربون قد 11 سانتیمتریش ...عزیزم