ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

نظرات (10)

عطیه
8 اسفند 91 12:59
مبارک باشه خانومی
قدم دخترتون با خیر خوشی همیشه ان شاالله

مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک شما و شوهرتون و خانواده هاتون هم باشه


مرسى عزيزممممم
مامان عرشیا
9 اسفند 91 14:30
سلام عزیزم

مبارکهههههههههههه

الهی الهی چقدر نازه ماشالله .

خدا حفظش کنه و زیر سایه پر مهر شما و همسرت روزای خوبی داشته باشه .پر از خیر و برکت باشه برات.

خیلی خوشحالم خیلی. راستی عسل هم باردار شد.


مرسى عزيزم انشاالله خيلى زود خبر مامان شدنت رو بشنوم
ترنم زندگی
12 اسفند 91 13:23
خدا حفظش کنه عزیزم. انشا... با پدر و مادر بزرگ بشه
چه نازه ماشا...


مرسی
ملودی
12 اسفند 91 17:36
ای جاااانم....مبارک باشه خانوم خانوما.... اگه بدونی این مامانت چقدر برای اومدنت روزشماری کرده....



)))
باربی
14 اسفند 91 13:27
سلااااااااااااااااااااااااااام

عزیزم مبارکه ایشالله که قدمش خیره

حواسم به تاریخ زایمانت نبود اومدم وبلاگت شوکه شدم دیدم زایمان کردی بعد که حساب کردم دیدم من حواسم پرته

نی نی داری خوبه؟فعلا اول راهیی جاهایه شیرینش هنوز مونده

چقدم نازه خشکله خاله

مرسى خاله جون ، نى نى شما خوبه؟
فرنگیس
14 اسفند 91 15:21
آخیییییییییییییییییییییییییییییییییی
عزیزممممممممممممم
تبریک میگم،ایشالله روز به روز بیشتر طعم شیرینه خوشبختی رو بچشی و قدم دختر گلت براتون خیر و مبارک باشه
دعا برایه من،زمانی که نینیتو شیر میدی،فراموشت نشه
دوستت دارم
ممنون که زمان زایمان به فکر بودی و برام دعا کردی
من تاپیکو میخونم ولی حرفی ندارم که بزنم،دعا کنید مامان بشم و بتونم برگردم تو جمعتون

دوست خوبم باورت نميشه ولى بزركترين ارزوم شنيدن خبر مامان شدنت هست و هر ساعت از خدا ميخوام كه زودتر اين خبر رو بشنوم به ارميتا ميكم كه برا خاله فرنكيسش دعا كنه كه زودتر براش يه هم بازى بياره، كاهى بهمون سر بزن دلمون خيلى برات تنك ميشه، بوسسسس

مونیکا
15 اسفند 91 12:33
سلام مامان نوشی عزیز
من توی نی نی سایت کای تاپیک مامانهای بالای 30 رو خوندم و اینقدر دعا کردم شما حامله باش وقتی خوندم حامله شدی کلی ذوق کردم.البته قصه قدیم شماست ماشالا دختر نازت الان بغلته.من یه مشکل با نینی سایت دارم.چند ماهه با اسم کاربری alma7 عضو شدم ولی نمیتونم تایید هویت بگیرم و تو بحثها نظر بدم.هرچیم میزنم فقط میگه کد ارسال شد ولی هیچ خبری نیست.میشه یجوری کمکم کنی؟خیلی نیاز دارم با دیگران حرف بزنم کمک بگیرم منم بالای 30هستم داره دیر میشه.ممنون
ایشالا دختر گلت همیشه زیر سایه خودت و پدرش باشه

مرسى دوست خوبم،
عزيزم يعنى برات هيج ايميلى از طرف ني ني سايت نمياد؟نكنه ادرس ايميلى كه معرفى كردى اشتباهه،برا تأييد هويت شماره موبايلت رو هم بايد بدى ، اين كارو كردى؟ اميدوارم زودتر مشكلت حل شه و بتونى وارد سايت شى ، اكه باز نتوستى با يه اسم كاربرى جديد ثبت نام كن، خبرش رو بهم بده، بوسسسسس

صوفی مامان رادمهر
16 اسفند 91 9:28
الهییییییییییییییییییییی عزیز دلمممممم شیرینم، فرشته نازنینم...قربون اون قد و بالای نازت؛ لا حول ولا قوه الا باالله... هزار ماشالله.... حقا که فرشته آسمونی هستی و بال های کوچولوت رو قایم کردی
قدمش مبارک باشه...


مرسی خاله جون
elnaz
16 اسفند 91 13:19
azizammmmmm khosh omadyyyy
حميده
19 اسفند 91 15:03
سلام
انشاا...كه هميشه سالم و سلامت باشيد

مي دوني چه حس و حالي داري واقعا كه بوي بهشت مي ده نفس نوزاد تازه به دنيا اومده .
هيچ نفسي به پاكي بوي نفس اونها نيست .
ني ني ناز خاله روببوس از طرف من.


مرسى خاله جون، اره واقعا همينطوره كه ميكى