ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

نظرات (7)

سعیده
12 بهمن 92 13:33
سلام نوشی عزیزم قربون این دخملی برم من الهی فداش دقت کردی یه خرده به دست و پا میان دیگه زندگی نداری اترین که چند شب پیشا یه ثانیه غافل کردم یه المه کاسه ماست ارکوپالای کنریمو ریخت پایینو حدود 7 8 تا شکست مهم نیس سالم باشن و به خودشون اسیب نرسونن فدای سرشون نوشی جونم از طرف من یه ماچ ابدار بکنش عزیز دلو
مامان نوشی
پاسخ
اخ اخ از شيطونى هاشون كه نكووووووووووو، فدات شم دوستم مرسى اترين جونو ببوس
الناز
12 بهمن 92 17:09
عزیزممممممممممممممممم فندقکم چقدر بزرگ شدی ناناز خانوم
صوفی مامان رادمهر
19 بهمن 92 16:47
عزیز دلمممممممم هزار ماشالله... چه خانم شیرینی شده... به به مامان با سلیقه چه کردی... چیزی به تولد عروس گلم نمونده ها... جونمممممممممم دوستت دارم خوشگلم
جیران بخشنده
24 بهمن 92 12:00
11 ماهگیت مباااارک آرمیتا کوچولو دیگه چیزی به تولدت نمونده دوست دارم عزیییزم
صوفی مامان رادمهر
5 اسفند 92 15:10
با تاخیر تولدت مبااااااااااااااااااااااااارک شیرینم پرنسس صورتی پوش من... 120 ساله بشی الهی کنار مامان و بابا .... خوشحالم روزای زندگی مامان رو صورتی صورتی کردی لبات همیشه خندون پرنسس کوچولو
مامان نوشی
پاسخ
مرسى دوست خوبم
صوفی مامان رادمهر
5 اسفند 92 15:11
یادم رفت غز برنم پش کجایی نوشی؟ پست تولد آرمیتامون کو؟
مامان نوشی
پاسخ
وای شرمنده این ارمیتا نمیذاره من سمت لپ تاپ بیام برا همین ازتون بی خبرم
خرید تقویم سال1393
15 اسفند 92 1:49
سلام سال نو مبارک اگه دوست دارید برای کوچولوهاتون تقویم سال 93 رو درست کنید حتما از وبلاگ ما دیدن کنید با خرید تقویم در فرمت png میتوانید تقویمی با عکس های فرزند دلبندتان داشته باشید. این فایل ها در اندازه پوستری هستند. http://t1393.blogsky.com