ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

دوازده ماهگی

1392/11/30 9:40
نویسنده : مامان نوشی
455 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااا جوجه طلایی یه ساله شدددددددددددددد.

یه سالی که عین برق و باد گذشت

يه سالى كه در عين سختى خيلى زيبا بود ، فندوق فسقلى مامان كه يه روزى حتى نمي تونست گردن كوچولوشو محكم نگه داره حالا برا خودش خانومى شده ، عزيز دل مامان يك سالگيت مبارك حالا برات از يه ماه گذشته بگم اول از همه اينكه روز ٦ بهمن يهو شروع كردى راه رفتن و بى مقدمه ٧ قدم برداشتى و خوردى زمين ، من و بابايى كه هنوز گیج بوديم چي شد و چطور يهو راه افتادى ؟؟؟؟؟ باز از جات بلند شدى و هفت هشت قدم ديگه برداشتى و باز خوردي زمين و شروع كردى خنديدن و خلاصه اين شد شروع راه رفتنت و از اون روز كلى تمرين راه رفتن كردى و هم زمان تمرين رقصيدن هم ميكنى و تا صدا اهنك مياد شروع ميكنى رقصيدن و قر دادن و اصلا فرقى نميكنه كه چه آهنگی باشه:)))))) يه خبر مهم ديگه هم اين كه ٩ بهمن پسر عمه پارسا دنيا اومد و خلاصه پسر عمه دار هم شدى، يه پسر خوشگل با كلى مو و عكس العملت وقتى ديديش جالب بود كلى جيغ كشيدى كه بهش دست بزنى و آخرش مجبور شدم ببرمت جلوش و وقتى نزديكش شدى نازش كردى و بعدش خم شدى و بوسيديش ، دختر مهربونم فدات شم. هنوز خوب راه نميرى و هر وقت هوس كنى كلى راه ميرى و هر وقت هم حوصله نداشته باشى فقط چهار دست و پا ميرى. غذا خوردنت هم فرق چندانى نكرده جز اينكه ديگه غذا هاى ما رو هم ميخورى البته غذاى خودت رو بهتر ميخورى ( غذاى خودت شامل برنج گوشت يا مرغ هويج سيب زمينى و هر نوع سبزيجاتى كه داشته باشم از فلفل دلمه گرفته تا كلم بروكلي ) از خورشت ها خورشت كرفس رو خيلى دوست دارى و اين خيلى برام جالبه يعنى اگه بخواى بين ماكارونى و كرفس يكيو انتخاب كتى ترجيح ميدى كرفس بخورى حتی کرفس خام هم میدم دستت با اشتها میخوری و پاپ کورن هم خیلی دوست داری و اینقدر با نمک همه رو میچپونی تو دهنت که دلم میخواد منم خودتو همونجوری بچپونم تو دهنم. ههههههههههههههه

شديدا تلاش ميكنى حرف بزنى و تا حدودى حرفا تو بهمون ميفهمونى ولى امان از وقتى كه متوجه حرفت نشيم ، خونه رو ميذارى رو سرت . وابستگيت به من كم كه نشده هيچ زياد ترم شده و فقط وقتى خاله رو ميبينى از بغلم جدا ميشى كه اين برام بزرگ ترين نعمته ، چون اون موقع من ميتونم به كارام برسم و نفس بكشم :)))))) اخه تا وقتی پیشمی دست زدن به تبلت و لپ تاپ ممنوعه چون شما هم میخوای باهاشون کاررررررررررررررررررررررر کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از تلفن هم که نگوووووووو تا دست به تلفن میزنم صدای جیغ شما تو اسمونه و نمیدونم چرا اینقدر بدت میاد با تلفن حرف بزنم

 :(((((((

در ضمن ياد گرفتى كه از تخت مون برى بالا و خودت هم بياى پايين و خلاصه از در و ديوار ميخواي برى بالا، ميز وسط مبلا يكمى بلنده و جديدا كوسن ها رو ميذارى زير پات و از روى اون ميرى رو ميز ميشينى ، يه كار ديگه اى كه ميكنى و خيلى خطرنا كه اينه كه در كابينت ها رو نصفه باز ميكنى و مثل موش سرتو و يه دست تو ميكنى تو كابينت و بعدش با هر چي كه گيرت بياد مياى بيرون و تا غافل شيم يه چيزى شكوندى:))))))) ديگه كاملا واضح ميگى آب و هر وقت آب ميخواي خودت ميگى و هروقت شیر هم بخوای باز میگی آب البته با این تفاوت که میجسبی بهم و با دست به سینه ام میزنی یعنی این آب رو میخوام هههههههههه.

 اين روزا شديدا سرم شلوغه آخه هم دارم تدارك تولدتو ميبينم و هم خونه تكونى ميكنم و شما هم كه يه لحظه ازم جدا نميشى ، راستى اينم بگم كه بدونى وروجك فسقلى وزن مامان حدود ٤ كيلو كمتر از زمان حاملگیش شده يعنى تقريبا رسيدم به وزن زمان مجرديم ، خوب فينقيلى كمتر شيطونى كن و اويزون مامان شو. از كاراى ديگه ات هم ميخوام از دل مهربونت بگم كه تا يكمى صدامو بلند ميكنم محكم بوسم ميكنى و يا نازيم ميكنى. وقتى ميگم آرميتا نى نى رو بخوابون ، سريع عروسكتو بغل ميكنى و ميذارى رو شونه ات و مي زنى پشتش :))))) يه روز با خاله فرناز رفتيم خانه فراز و خاله برات كلى اسباب بازى خريد و از جمله يه توپ كه خيلى دوستش دارى و كلى باهاش بازى ميكنى. قرار شده اول اسفند برات تولد بگيرم و سخت مشغول تداركات تولدت هستم كه تو پست بعدى مفصل برات ميگم.

مامان بزرگ عدد ده رو بهت یاد داده و حالا ازت هر چی بپرسیم میگی ده تا مثلا میگیم مامان چند تا دوست داری  ۱۰  - چند تا جوجو دیدی؟ ۱۰  . قربونت برم که ۱۰ رو با چنان انرژی ای میگی که نگو.

برا واکسن یک سالگی هم با خاله فرناز بردمت و مثل یه خانوم متشخص نشستی و زل زدی تو جشم خانومی که میخواست امپول بزنه و اصلا گریه نکردی فقط من اینقدر محکم دستتو گرفته بودم که تکون ندی دادت در اومد و وقتی دستتو ول کردم تموم شد. خانومه و خاله فرناز باورشون نمیشد که اصلا گریه نکنی و تازه نگاه هم بکنی که دارن چیکار میکنن. ههههههههههههههههه

برا چکاپ هم رفتیم خدا رو شکر همه چی خوب بود. قد ۷۷ سانتی متر و وزن هم ۸/۵۰۰ کیلوگرم.

جوجه یه ساله مامان دوستت دارمممممممممممممممممممممممممممم.

پسندها (1)

نظرات (2)

ارمیتا دهقانی
19 اسفند 92 10:00
سلام ارمیتای خوشگل .... به ارمیتای ما هم سر بزنی خوشحال میشم
آرمیتا پری کوچک دریا
5 فروردین 93 7:44
یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهار من، یادش دراندیشه من و محبتش درقلب من ودیدارش آرزوی من است عیدتون مبارک .
مامان نوشی
پاسخ
مرسي عزيزم عيد شما هم مبارك