ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

نظرات (7)

سعیده
9 آذر 92 10:07
نوشی جونم قربون این دختر نازت خیلی نمکیه از طرف من یه ماچ ابدارش بکننننننننننن الهی خاله قربونش برهههههههههههه نوشی تا حالا اتلیه بردییییییی ؟
مامان نوشی
پاسخ
مرسى خاله جونى، اره يه بار تو ٦ ماهكى البته تهران نه و هنوز هم عكساش به دستم نرسيده، ميخوام همينجا ببرمش، راستى ديكه جيزى به تولد اترين نمونده ها، دخمل يه ساله ميشه، بوسس
نیلی
10 آذر 92 18:58
از طرف من روی ماهش رو ببوس.
صوفی مامان رادمهر
11 آذر 92 14:05
هزار ماشالله به روی ماهت که روز به روز نازتر می شی عزی دلممممم.... نه ماهگیتم مبارک
جیران بخشنده
12 آذر 92 14:53
9 ماهگیت مبارک خانوم طلاااا
الناز
12 آذر 92 19:09
ای واییییییییی این موش موشکو ببینین چقد خوشمل شده
مامان کاوه
13 آذر 92 14:25
سلام نوشی جون....دخترت خیلی شیرین شده ... به جای من روی ماهشو ببوس
مامان نوشی
پاسخ
مرسى عزيزم ، خودت خوبى ؟ كاوه جون و نى نى جطورن؟
صوفی مامان رادمهر
27 آذر 92 15:06
دلم براتون تنگیده بود اومدم روی ماه نی نی نازمون رو ببینم و برم.... نوشی جون خیلیییییی دلم برات تنگیده . ما خوبیم . امیدوارم شما هم خیلی خیلی خوب باشین. بووووووووووووس