ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

نظرات (6)

نیلی
3 تیر 92 16:59
زمان چقدر زود میگذره.منو یادته ؟تو کلوپ نادعلی.........الان هفته 27 هستم.برام دعا کن این ده هفته هم بگذره.
دخترت هم ماشالله خیلی نازه.لباس هاش هم دوست داشتم.خیلی باسلیقه ای.


عزيزممممم معلومه كه يادمه فدات شم لطف دارى انشاالله اين جند وقت باقيمونده هم به خوبى سبرى ميشه، بوسسس
مامان ساتیار
6 تیر 92 1:12
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.
http://satyarjun.niniweblog.com



حتما
خاله فرنگیس
6 تیر 92 18:09
سلام نوشی عزیزم
ممنون از اینکه جویای جالم هستی و هنوز یادت هست که یه جایی تو این دنیا فرنگیسی هم وجود داره
دوست خوبم،همسرم و خودم هر دو تحت نظر دکتریم
کمتر از یکسال پیش متوجه شدم کم کاری تیروئید دارم و پرولاکتین بالا
هنوز هم دارم دارو مصرف میکنم تا نرمال بشم
همسرم هم همزمان دارو شیمیای و گیاهی استفاده میکنه
دو سه ماهه ماهه دیگه قراره بیوبسی مجدد بشه
دعا کن همه چیز جور بشه
دعا کن خدا برای منم مادر شدن رو بخواد و تو تقدیرم نوشته باشه
هر وقت خبر خوب داشتم حتما بهتون خبر میدم

واى فرنكيس نميدونى جقدر خوشحالم كردى كه اومدى از خودت خبر دادى ، انشاالله ماه ديكه با دست بر مياى و خبراى خوب بهم ميدى من بي صبرانه منتظر خبر خوبت هستم و هميشه برات دعا ميكنم، بوسسسس
الناز
8 تیر 92 14:40
عزیزممممممممممم چقدر بزرگ شده ماشا... ناناز خانوم


مرسى عزيزم
سعيده(مامان دريا كلوپ پاكي )
17 تیر 92 9:19
نوشي جونم سلام خوبي عزيز
قربون ارميتا بشم چقد نازه ماشاله
من دايم وبلاگتو نگاه ميكنم از حوصله ات واقعا خوشم مياد من مينويسم هميشه نوشتنو دوست داشتم نوشي هميشه جوياي حالت از الهام هستم خيلي خوشحالم از اينكه با وبلاگت ميتونم جوياي حالت باشمو عكساي جديد دخملي رو ببينم تازه يه چيزي نميدونم بهت گفتن يا نه ولي چقد نگاهش شبيه خودته


سلام عزيزممممم، خيلى خوشحالم كردى منم از الهام جوياى حالت هستم اترين جونم خوبه، مرسى كه بهم سر زدى، جدى نكاش شبيه منه؟ )
مامان کاوه
19 تیر 92 12:35
نوشی جون دختر گلت خیلی شیرینتر شده.... همه جاش خوردنی شده.....میبوسمش


مرسى خاله جون