ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

نظرات (8)

elnaz
1 خرداد 92 16:41
عزیزمممممممممممم چقدر بزرگ و ناز شده خدا واست حفظش کنه حسابی اذیت میکنه یا نه تانی که دمار از روزگار من درآورده بود بوسسش


مرسى عزيزممم، نه خدا رو شكر بجه خوبيه و شيطون نيست))
باربی
7 خرداد 92 17:43
سلام دوست خوبم عزیزم چقد دخملی بزرگ شده ماشالله چقدم ناز شده خدا برا حفظش کنه ببوسش از طرفه من
صوفی مامان رادمهر
8 خرداد 92 8:47
قربون اون معصومیت آسمونیت آرمیتا... اون عکسی که خوابی رو گذاشتم جلوم زل زدم بهش عکس معرفی سایتت هم عالیه... خب منم از اون مشتای خوشمزه تو می خوام. از همونایی که دوتاشون رو با هم گذاشتی تو دهنت.... خدای مهربون در پناه خودش حفظت کنه عزیز دلم...


واى مرسى خاله صوفى مهربون
صوفی مامان رادمهر
12 خرداد 92 9:10
سلام. یه چیزی بگم؟ دلم برات تنگیده بود اومدم عکسات رو دوباره ببینم و برم مادر شوهر انقدر لوس دیده بودی؟ خب چی کار کنم عروسم یه تیکه ماهه


فداى مادر شوهر مهربون و عزيزززززززز
حميده
20 خرداد 92 14:44
سلام عزيزم

ماشاا... خدا حفظش كنه.
چقدر خنده هاش قشنگ و دلبره
نازناز خاله .

خودت خوبي؟؟؟


سلام دوستم ، ممنون ما هم خوبيم، شما و مانى جون جطورين؟
سوگل
21 خرداد 92 0:31
سلام خانومی خوبی دخملی خوشگلت چه قدر ناز شده ماشالله هزاز ماشالههههههههههههههه خدا برا ت حفظش کنه ببوسش از طرفه من
آوا
26 خرداد 92 13:09
سلاااااااااام.ماشالا به دخترمون که اینقدر بزرگ شده .چقدر این دختر ناز دارهههههههه.من فداش بشم.


مرسى خاله جون
مامان عرشیا
27 خرداد 92 13:17
واییییییییییییییییییی الهی

چقدر ناز شده ماشالله . انشالله خدا حفظش کنه

عزیزم منم خوبم . هنوز خبری از نی نی نیست . برام دعا کن .


حتما، نى نى شما هم مثل مال ما خيلى ناز داره