ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

ویتامین ۵

1396/11/16 1:56
نویسنده : مامان نوشی
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

عنوان این قسمت یکمی عجیبه مگه نه؟ ویتامینننننن ۵ تعجب مگه داریم ،مگه میشه؟؟؟؟؟

بله میشه الان برات تعریف میکنمخندونک یه روز اب پرتقال گرفتم و دو تا لیوان بزرگ برا خودم و بابا ریختم و یه استکان هم برا شما ریختم و گفتم بیا بخور اول گفتی نه نمیخورم و خلاصه از من اصرار و از شما انکار ، اخرش بابا گفت آرمیتا بیا بخور کلی ویتامین داره و منم گفتم اره پر از ویتامین ث هست و نمیذاره سرما بخوری و در جواب شما بهم گفتی : ااااااا مامان فقط ویتامین ث داره ؟؟؟؟ ویتامین ۵ چی ؟ ۵ نداره؟؟؟؟؟ قیافه منهیپنوتیزم قیافه بابا تعجب و بعد قیافه هر دومونقه قههقه قهه

اینم از ویتامین ۵

جوجه شیرین زبونم عاشقتممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)