ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

تابستان ۱۳۹۸

1398/6/28 23:33
نویسنده : مامان نوشی
283 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلام 

الان که برات مینویسم روزای اخر تابستونه و کم کم به فصل جدیدی از زندگیت نزدیک میشی . از اول مهر میری کلاس اول و به قول خودت باسواد میشی ،الهی فدات شم که هی بهم میگی یعنی منم یاد میگیرم بخونم ؟؟؟ یعنی میتونم رفتم مدرسه هر شب برات کتاب داستان بخونم و دیگه شما نخونی؟؟؟ منم هی میگم معلومه که میتونی قربونت برممممممم.

بگذریم ،حالا از تابستونی که گذشت برات بگم: طبق روال هر سال ۳ ماه رو کلاس شنا رفتی و ماشاالله به نسبت بقیه همکلاسی هات خیلی خوب پیشرفت کردی و این ماه شنای پروانه رو شروع کردی و شاید مهر هم بری کلاس که تکمیلش کنی. دیگه مربی ات هم بهت میگه ماهی کوچولو.😍

خاله ندا کلاس نقاشی کودک گذاشت و شما و مهرسا و چند تا دیگه از دوستاتون هفته ای ۱ روز هم کلاس نقاشی و خلاقیت رفتین که اونم خیلی دوست داشتی و بنظر استعدادت هم خوبه.

بنا به درخواست های مکرر شما و مهرسا منم براتون یه جلسه کلاس اموزش پخت و دکور بیسکوییت گذاشتم که خیلی بهتون خوش گذشت .

چند روزی هم رفتیم کیش که اولین سفرت به جزیره کیش بود و خیلی برات جالب بود و اونجا عم استخر و دریا رو ول نکردی . چند روز هم رفتیم لاهیجان و چمخاله و خلاصه کل تابستون تو اب بودی و حسابی برنزه شدی.

چند روزی هم دایی فرزین اینا اومدن تهران و انیسا اومد پیش ما و خلاصه اون چند روز حسابی بهتون خوش گذشت و یه روز هم بردمتون نمایش دزد کلاغ ها که خیلی خوشتون اومد.

حالا که نزدیک ۳۱ شهریور هست لباس و وسایل مدرسه ات رو آماده کردی و روزشماری میکنی که بری مدرسه و منم پا به پات تو لحظه های انتظار باهات شریکم. اخه هنوز باورم نمیشه آرمیتا کوچولوی مامانی من مدرسه ای شده. وای خدایا کی دخترکم اینقدر بزرگ شدددددد،میترسم چشم به هم بذارم و ببینم ۱۸ سالت شده و دیپلم گرفتی و میخوای بری دانشگاه و من هیچی از بچگیت نفهمیده باشم.

عزیزترینم فقط میخوام بدونی ۶ ساله باشی یا ۱۶ ساله یا ۶۰ ساله برای من همون نخود فرنگی کوچولو وشیرینی هستی که روز اول تو بیمارستان دیدم ، اینو بدون تو هر سنی باشی همچنان عزیزترین موجود روی زمینی برام و همیشه و هر لحظه سلامتی و موفقیتت رو از خدا میخوام.

شیرین زبونم دوستت دارم.

پسندها (2)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
29 شهریور 98 10:54
خدا حفظش کنه 😘
مامان نوشی
پاسخ
😘
عمه فروغعمه فروغ
29 شهریور 98 10:54
خوشحال میشم ما رو دنبال کنید🌹