ارميتاارميتا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

ارميتا فرشته کوچولوی آسمونی

فرش رو ميشه تو لباسشويي انداخت؟؟؟

1394/9/14 0:21
نویسنده : مامان نوشی
357 بازدید
اشتراک گذاری

عشقكم سلام

امروز ميخوام از كاري كه ديشب(١٢ اذر ٩٤)كردى بگم، جلو تلويزيون دراز كشيده بودى و طبق معمول باب اسفنجى ميديدي چند بار ازت پرسيدم جيش ندارى ؟ گفتى نه ولى حس ميكردم دارى و خلاصه زير بار نرفتى كه دل از باب بكنى و چند دقیقه از این مکالمه نگذشته بود که یهو دیدم داری میدوی سمت دستشویی ولی خوب دیگه کار از کار گذشته بود و یکمی از جیشت رو فرش ریخته بود و منم که حسابی عصبانی شده بودم خیلی جدی شروع کردم بهت تذکر دادن که من بهت گفته بودم جیش داری برو دستشویی و خلاصه همینطور که غر میزدم شروع کردم لباستو درآورده که شما خیلی جدی تو چشام نگاه کردی و گفتی اشکالی نداره و بعدش هم گفتی فرش رو نمیشه انداخت تو لباسشویی؟؟ به نظرم میشه انداخت. یعنی اون لحظه قیافه من دیدنی بود که در اوج جدیت و مثلا عصبانیت مثل بمب منفجر شدم و شروع کردم به خندیدن قه قهه

یعنی عاشق این شیرین زبونیاتم عشقمممممممممم

پسندها (1)

نظرات (0)